Transport / Transfer aeroport

Oradea - Budapesta

Oradea - Debrecen

Oradea - Cluj

Oradea - Timisoara

Oradea - Arad

Oradea - Viena etc

DUS sau DUS INTORS

 

Rezervările se fac prin

- e-mail: office@travelexpres.ro

- telefon:+4 0259.417.802, +4 0770.383.623, +4 0771.084.115

- personal şi sunt valabile doar din momentul achitării tarifului de transfer prin virament sau numerar.

 

 

TRANSFER IN / DIN ORADEA

 

CATEGORII

BUDAPESTA AEROPORT

DEBRECEN

AEROPORT

CLUJ NAPOCA

TIMISOARA

AEROPORT

VIENA

BUCURESTI

AEROPORT

CURSA REGULATA

Microbuz

Autocar

Autoturism

89 lei

pers/sens

(20 euro

pers/sens)

-

-

-

         

CURSA PRIVATA

STANDARD

Autoturism 

1-3 Pers. 

85 euro

masina/sens

(410 lei

masina/sens)

30 euro

masina/sens

(150 lei 

masina/sens)

60 euro

masina/sens

(290 lei

masina/sens)

200 euro

masina/sens

(975 lei

masina/sens)

CURSA PRIVATA

FAMILY

Autoturism 

4-6 Pers.

100 euro

masina/sens

(485 lei

masina/sens)

40 euro

masina/sens

(190 lei

masina/sens)

70 euro

masina/sens

(340 lei

masina/sens)

300 euro

masina/sens

(1455 lei

masina/sens)

         

Pentru  orice alta destinatie va rog sa cereti  o oferta !

e-mail: office@travelexpres.ro, tel/fax: +4 0770.383.623, +4 0771.084.115​

La cursele private pana in centrul oraselor :

-Timisoara, Debrecen se achita +5 euro/masina (25 lei/masina), 

- Budapesta, Viena, Bucuresti +20 euro/masina (95 lei/masina)

- tarifele pt cursele private de mai sus sunt calculate pt inscrieri intre 2-30 zile inainte de la data plecarii si includ taxa de parcare pana in 60 minute

majorari de 10% pt inscrieri la cursele private cu mai putin de 24 ore inaintea orei de plecare

majorari de 20% pt cursele private in zilele de sarbatoare religioasa

 

 Curse private in/din Oradea:

- localităţi limitrofe (cca 15km) - 25 lei maşina/sens (5 euro masina/sens)

- Salonta, Săcuieni, Aleşd - 120 lei maşina/sens (25 euro masina/sens)

- Beiuş, Marghita, Ştei -150 lei maşina/sens (30 euro masina/sens)

- Huedin, Zalău, Carei, Arad - 220 lei maşina/sens (47 euro masina/sens)

 

Condiţii de transport:

 

Călătorul are obligativitatea de a se prezenta la locul de întâlnire şi ora stabilită.

 

Întârzierile avioanelor, eventualele greve ale companiilor aeriene sau alte cauze care împiedică prezenţa călătorului la locul de întâlnire (calamităţi naturale, blocaje de trafic etc) nu intră în atribuţiile transportatorului. Ca urmare, călătorul nu poate cere despăgubiri, nici rambursarea contravalorii transportului neefectuat sau reprogramarea pe o altă zi a transportului achitat, decât prin plata unui nou transport.

 

În cazul curselor regulate, transportatorul nu are obligaţia să transporte călătorii la domiciliul lor.

 

Călătorul este singurul responsabil pentru conţinutul bagajelor sale în faţa controlului vamal, transportatorul în cazul curselor regulate, neavând obligaţia de a aştepta efectuarea controlului vamal sau terminarea formalităţilor vamale.

 

Dupa plata comenzii si confirmarea acestuia  modificarea orei, rutei sau datei de plecare trebuie anuntata din timp si se va putea realiza doar in cazul in care este masina disponibila. 

 

CONDIŢIILE DE RENUNŢARE DIN PARTEA PASAGERULUI:

În cazul renunţării cu mai mult de 2 zile înainte de plecare se va rambursa 100 % din suma incasată. Cu o zi înainte de începerea călătoriei penalizarea pentru anulare este 100%.

 

CONDIŢIILE DE RENUNŢARE DIN PARTEA AGENŢIEI:

În cazul în care avionul se anulează sau întîrzie mai mult de 2h, din diverse motive contravaloarea transportului este nerambursabilă.

 

TIMP DE AŞTEPTARE ÎN CAZ DE ÎINTÎRZIERE A AVIONULUI.

În cazul transportului cu microbus acesta aşteaptă max 30 minute de la ora la care era programat avionul. Dacă întîrzierea este mai mare atunci turistul va fi reprogramat în funcţie de locurile disponibile şi va trebui să achite din nou contravaloare transportului.

În cazul rezervării transportului la maşină mică aceasta aşteaptă maxim 3h contra cost, 20ron/ora şi taxa de parcare

 

PASAGERUL ARE OBLIGAŢIA SĂ CONFIRME TRANSPORTUL  ÎNAINTE CU O ZI DE DATA PLECĂRII ŞI SĂ SOLICITE NUMELE SI NUMĂRUL DE TELEFON AL SOFERULUI.